نکاتی در مورد تدوین فیلم
نوشته شده توسط : علی

توجه به صنعت و تازه ماندن یک روش عالی برای بهبود بازی ویرایش ویدیوی شما است. این مقالات ویرایش ویدیو که باید بخوانند ، برای افراد جوان و دوست داشتنی نیز مفید است.

متخصصان فیلم و فیلم باید دائما در حال بلعیدن فیلم ، تبلیغات ، فیلم های موسیقی ، کتاب ها و مقاله ها باشند. آنها باید به دنبال روندهای متوسط ​​باشند و به جایی نگاه کنند که این رسانه در کجا بوده است. مصرف رسانه جنبه مهمی از حفظ جریان الهام بخش برای کار خود شما است. با این حساب ، مجموعه ای از ده مقاله لازم برای خواندن ما که زندگی در ویرایش ویدیو را دارند ، وجود دارد.
1. طراحی سوم پایین مانند یک حرفه ای

برای ویراستاران تدوین فیلم چیست که خود را در حال کار روی پروژه ای هستند که شامل تولید گرافیک های سوم سوم است ، در اینجا مقاله ای از Shutterstock است که اصول آن را پوشش می دهد. مقاله همچنین شامل انتخاب رنگ و تایپوگرافی و چگونگی تأثیرگذاری این پیامها بر پیامی است که می خواهید منتقل کنید. این یک تازه کننده عالی برای ویرایشگرهای ویدئویی حرفه ای است و یک مقدمه عالی برای کاهش سوم برای ویرایشگران جدید است.
2. نکات و تکنیک های ویرایش فیلم حرفه ای


Caleb Ward بسیار حق بیمه PremiumBeat این مقاله بزرگ را در مورد نکات و تکنیک های ویرایش ویدیو تهیه کرد. این مقاله تقریباً درمورد هر نکته یا تکنیکی که باید به عنوان ویرایشگر ویدیو بدانید ، شامل می شود ، با انتخاب نرم افزار و سخت افزار مناسب. همچنین ویرایش داستان ، زبان ویرایش ، سرعت ویرایش ، میانبرها و توزیع را لمس می کند. در پایان مقاله ، شما باید درک اساسی در مورد ویرایش ویدیو داشته باشید.
3. اشتباهات رایجی که ویراستاران آماتور انجام می دهند

در RocketStock ، فیلمبردار حرفه ای ، کارگردان و سردبیر نوام کرول لیستی از اشتباهات ویرایش معمول را ارائه می دهد که ویرایشگران تازه کار مستعد ابتلا به آنها در اولین پروژه ها هستند. به توصیه های خود توجه کنید و از تله های مربوط به برش خیلی کم ، استفاده بیش از حد از انتقال ، همیشه باز کردن با استاد و ویرایش گفتگو خودداری کنید.

 

https://rb.gy/2gryh7




:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: